23PROC012653376
ΔΗΜΟΣ ΚΙΛΕΛΕΡ / ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
«παροχή υπηρεσιών χρήσης συστήματος διαχείρισης αναφορών δημότη»
αντικείμενο είναι η ανανέωση χρήσης συστήματος ηλεκτρονικής καταγραφής και διαχείρισης των αναφορών και των προτάσεων βελτίωσης της πόλης από τον δημότη το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο στον δήμο μέχρι 31-12-2023. η υπηρεσία περιλαμβάνει την υποστήριξη του υφιστάμενου συστήματος καταγραφής και διαχείρισης αναφορών πολιτών, το οποίο λειτουργεί με τη μορφή διαδικτυακής πλατφόρμας (web app) καθώς και εφα
  • 11-05-2023
  • 4.216,00
  • Λάρισα

Εύρεση

settings