25PROC016164751
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΑΙΓΝΙΩΝ (Ε.Ε.Ε.Π.) / Δ/ΝΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την ανανέωση υπηρεσιών software assurance του λογισμικού managed.
ανανέωση υπηρεσιών software assurance του λογισμικού managed file transfer (mft) διάρκειας ενός (1) έτους. παροχή υπηρεσιών έως τριάντα (30) ανθρωποημερών για τη συντήρηση και υποστήριξη της υποδομής ασφαλούς ανταλλαγής αρχείων της εεεπ στη διάρκεια ενός (1) έτους.
  • 16-01-2025
  • 36.208,00
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών
25PROC016162705
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΑΙΓΝΙΩΝ (Ε.Ε.Ε.Π.) / Δ/ΝΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την παροχή υπηρεσιών ανανέωσης αδειών χρήσης του τείχους προστασ.
παροχή υπηρεσιών ανανέωσης αδειών χρήσης του τείχους προστασίας νέας γενιάς (next generation firewall - ngfw) και αδειών χρήσης του λογισμικού προστασίας από ιούς και απειλές του διαδικτύου (trend micro antivirus), διάρκειας δώδεκα (12) μηνών. παροχή υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης για επίλυση προβλημάτων (troubleshooting), διάρκειας δώδεκα (12) μηνών, καθώς και προαγοράς είκοσι (20) ωρών για προγραμματισμένες εργασίες από πιστοποιημένους από τους κατασκευαστές μηχανικούς. παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης/επιμόρφωσης των στελεχών της εεεπ σε θέματα user awareness και phishing campaign/social engineering.
  • 15-01-2025
  • 26.558,32
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών
24PROC016077212
ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ - ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ / ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
πρόσκληση υποβολής προσφοράς αμ 128/2024
αδεια ετησιας χρησης πακετου λογισμικου αντιιικης προστασιας τυπου bit defender υπηρεσίες παραμετροποίησης, εκπαίδευσης, εξαγωγής αναλυτικής αναφοράς για το έτος λειτουργίας του και 12μηνης υποστήριξης/παρακολούθησης στη λειτουργία
  • 24-12-2024
  • 5.952,00
  • Δυτικός Τομέας Αθηνών
24PROC016074017
ΔΗΜΟΣ ΡΑΦΗΝΑΣ - ΠΙΚΕΡΜΙΟΥ / ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΘΗΚΗΣ
συντήρηση – αναβάθμιση – υποστήριξη της πλατφόρμας διαχείρισης δημοσίων συμβάσεων «publicpro»
ανανέωση των αδειών χρήσης, με υπηρεσίες συντήρησης, επικαιροποίησης και βελτίωσης του λογισμικού υπηρεσίες υποστήριξης όπως: 1.επαίδευση νέων χρηστών. 2.τηεφωνική υποστήριξη κατά τις εργάσιμες και ώρες (δευτέρα έως παρασκευή ώρες 09:00-17:00) σε ερωτήματα που αφορούν την επίλυση αποριών ή αντιμετώπιση θεμάτων που αφορούν στη λειτουργία του προγράμματος. 3.δημιουργία και εξαγωγή εξειδικευμένων αναφορών και στατιστικών σύμφωνα με τις εκάστοτε ανάγκες της υπηρεσίας.
  • 24-12-2024
  • 17.583,20
  • Ανατολική Αττική

Εύρεση

settings