21PROC009173105
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ανάπτυξη προσβάσιμου υλικού για μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία για την δ’ δημοτικού
αντικείμενο του διαγωνισμού είναι η ανάπτυξη ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού για μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία (ελαφριά και μέτρια νοητική καθυστέρηση) για τα μαθήματα της δ’ δημοτικού. συγκεκριμένα,προβλέπεται η προσαρμογή επιλεγμένου περιεχομένου και η ανάπτυξη του σχετικού υλικού για μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία (ελαφριά και μέτρια νοητική καθυστέρηση) στη γλώσσα, στα μαθηματικά, στην ιστορία,στη μελέτη περιβάλλοντος και στα θρησκευτικά.
  • 08-09-2021
  • 102.870,00
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών

Εύρεση

settings