23PROC013567248
ΔΗΜΟΣ ΠΥΛΑΙΑΣ - ΧΟΡΤΙΑΤΗ / ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ετήσια συντήρηση της εφαρμογής διαχείρισης αιτημάτων της γραμμής εξυπηρέτησης του πολίτη 15195
εργασία επιτόπιας εκπαίδευσης υπαλλήλων του δήμου που πιθανό να ζητηθεί στη διάρκεια του έτους εργασία βελτίωσης – επέκτασης της εφαρμογής διαχείρισης αιτημάτων της γραμμής εξυπηρέτησης του πολίτη 15195 ή επιτόπιας υποστήριξης που πιθανό να ζητηθεί στη διάρκεια του έτους ετήσια συντήρηση & υποστήριξη εφαρμογής διαχείρισης αιτημάτων της γραμμής εξυπηρέτησης του πολίτη 15195
  • 11-10-2023
  • 4.340,00
  • Θεσσαλονίκη

Εύρεση

settings