21PROC008615479
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (Ε.Ρ.Τ. Α.Ε.) / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
περιληψη δεθνους ηλεκτρονικου δημοσιου διαγωνισμου για την παροχη υπηρεσιων υποστηριξης πληροφοριακων συστηματων
ειδος 3: μηχανικοί λογισμικού1. ευθύνη ορθής λειτουργίας συστημάτων erp, ενοποιημένης πλατφόρμας ειδήσεων (newsroom, πρακτορεία ειδήσεων), εφαρμογής διάθεσης μέσων (enterprice resource management system), συστήματος traffic (sales, rigths management, tv scheduling), εφαρμογής χορηγιών, συστήματος ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων και πρωτοκόλλου (σηδε), εφαρμογών office 365 (share point, microsoft dynamics), συστήματος hrms, ελέγχου πρόσβασης κ.α.2. υποστήριξη χρηστών των εφαρμογών της παραγράφου 3.2.3.1.3. ανάπτυξη εφαρμογών για κάλυψη αναγκών διαλειτουργικότητας των ανωτέρω εφαρμογών.4. καθορισμός αναγκών εκπαίδευσης χρηστών στην χρήση των ανωτέρων εφαρμογών.5. παράδοση εφαρμογών στους τελικούς χρήστες, και επίλυση προβλημάτων.6. συντήρηση, λειτουργία και βελτίωση υφιστάμενων εφαρμογών σε συνεργασία, όπου αυτό είναι απαραίτητο με τις εταιρίες, υποστήριξης αυτών.7. κεντρική διαχείριση και έλεγχος ασφάλειας εφαρμογών, βάσει ορισμένων πολιτικών. 8. συντήρηση βάσεων δεδομένων.9. έγκαιρη και εμπεριστατωμένη ανάλυση μελλοντικών απαιτήσεων εφαρμογών. ειδος 2 : μηχανικός τηλεπικοινωνιών. 1. εποπτεία, διαχείριση και ανάπτυξη δικτυακών υποδομών & υπηρεσιών – level 2 support.2. διαχείριση και εποπτεία της ασφάλειας των πληροφοριακών συστημάτων (υποδομές και υπηρεσίες - soc), έλεγχος, έγκαιρη προειδοποίηση και αντιμετώπιση προβλημάτων από διαδικτυακές απειλές, επιθέσεις ή παραβιάσεις.3. σχεδιασμός, ανάπτυξη, επίβλεψη και συντήρηση υποδομών κέντρων δεδομένων (data centers).4. σχεδιασμός, επίβλεψη, έλεγχος και συντήρηση των κεντρικών δικτυακών υποδομών, ενσύρματων και ασύρματων.5. κεντρική διαχείριση της διαπίστευσης - δικαιωμάτων πρόσβασης των τελικών χρηστών, και εξασφάλιση της αδιάλειπτης πρόσβασης στις προσφερόμενες υπηρεσίες. (π.χ. διαδίκτυο, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, vpn, ftp, εφαρμογές, εκτυπώσεις κ.λ.π.).6. ανάπτυξη, διαχείριση και συντήρηση λύσεων virtualization οι οποίες συγκεντρώνουν μεγάλο ποσοστό των κεντρικοποιημένων υπηρεσιών της ερτ. ειδος 1: τεχνικοί υποστήριξης υπολογιστικών συστημάτων / help desk. 1. λήψη, διαχείριση και καταγραφή τηλεφωνικών κλήσεων τελικών χρηστών. 2. συντήρηση βλαβοληπτικού κέντρου πληροφορικής (it helpdesk). 3. χρήση και λειτουργία πλατφόρμας ticketing διεύθυνσης πληροφορικής.4. καταγραφή, αξιολόγηση, ταξινόμηση και προώθηση αιτημάτων στα αρμόδια τμήματα της δ/νσης πληροφορικής για διεκπεραίωση.5. παρακολούθηση εξέλιξης και επιβεβαίωση ολοκλήρωσης αιτημάτων.6. ενημέρωση αρμοδίων για την κατάσταση των αιτημάτων. 7. αντιμετώπιση, επίλυση τεχνικών προβλημάτων χρηστών και των η/υ συστημάτων που χρησιμοποιούν.8. εποπτεία ορθής λειτουργίας υποδομών και υπηρεσιών μέσω των συστήματων network operating center που λειτουργεί η διεύθυνση πληροφορικής – level 1 support9. υποστήριξη συστημάτων πληροφορικής για τις ανάγκες του ζωντανού προγράμματος της ερτ. 10. υποστήριξη πλατφόρμας office 365 και εφαρμογών αυτής, πλατφόρμας μηνυμάτων sms, συστημάτων teleprompting (autocue), υπολογιστικών συστημάτων μοντάζ, κεντρικών αποθηκευτικών χώρων.– level 1 support.
  • 17-05-2021
  • 767.289,68
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών

Εύρεση

settings