23PROC012553483
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
εισήγηση για παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών και παροχή διευκρινίσεων της διακήρυξης με αρ. πρωτ. 19130/23-03-2023 (αδαμ: 23proc012358071) (αρ. διακ. 02/2023)
εισήγηση για παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών και παροχή διευκρινίσεων της διακήρυξης με αρ. πρωτ. 19130/23-03-2023 (αδαμ: 23proc012358071) (αρ. διακ. 02/2023) για το έργο «αναβάθμιση και ανάπτυξη ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος (mis) διαχείρισης εκπαιδεύσεων» που εντάσσεται ως υποέργο 3 στο έργο sub.8 δράσεις κατάρτισης εκπαιδευτικών / teacher training actions (κωδικός έργου 2022τα04700011, κωδικός οπς τα 5180858) της δράσης «ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» στον άξονα 3.2 «ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του εθνικού σχεδίου ανάκαμψης και ανθεκτικότητας ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την ευρωπαϊκή ένωση – nextgeneration eu.
  • 26-04-2023
  • 1.120.000,00
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών
23PROC012553038
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

τροποποίηση των αρχικών πληροφοριών που υπεβλήθησαν από την αναθέτουσα αρχή-το έργο περιλαμβάνει την αναβάθμιση και ανάπτυξη πληροφοριακού συστήματος, μέσω του οποίου θα υλοποιούνται οι επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών αλλά και η διαχείριση των επιμορφώσεων από το φορέα υλοποίησης. τα επιμορφωτικά προγράμματα, τα οποία θα είναι ψηφιοποιημένα και σε μορφή mooc, θα είναι συμβατά με το πληροφοριακό σύστημα.
  • 26-04-2023
  • 1.120.000,00
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών
23PROC012358071
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
διακηρυξη αριθμος 02/2023-ανοικτος διεθνης ηλεκτρονικος διαγωνισμοσ-«αναβάθμιση και ανάπτυξη ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος (mis) διαχείρισης εκπαιδεύσεων»
ο διαγωνισμός περιλαμβάνει την αναβάθμιση και ανάπτυξη πληροφοριακού συστήματος, μέσω του οποίου θα υλοποιούνται οι επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών αλλά και η διαχείριση των επιμορφώσεων από το φορέα υλοποίησης. τα επιμορφωτικά προγράμματα, τα οποία θα είναι ψηφιοποιημένα και σε μορφή mooc, θα είναι συμβατά με το πληροφοριακό σύστημα.
  • 23-03-2023
  • 1.120.000,00
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών
23PROC012344557
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
δημοσίευση (εε/s)-αναβάθμιση και ανάπτυξη ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος (mis) διαχείρισης εκπαιδεύσεων
το έργο περιλαμβάνει την αναβάθμιση και ανάπτυξη πληροφοριακού συστήματος, μέσω του οποίου θα υλοποιούνται οι επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών αλλά και η διαχείριση των επιμορφώσεων από το φορέα υλοποίησης. τα επιμορφωτικά προγράμματα, τα οποία θα είναι ψηφιοποιημένα και σε μορφή mooc, θα είναι συμβατά με το πληροφοριακό σύστημα.
  • 22-03-2023
  • 1.120.000,00
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών
22PROC011399824
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
έγκριση παράτασης της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών του υπ’ αρ. πρωτ. 10324/05-08-2022 (αδαμ: 22proc011065842), αρ. εσηδης 169958,1 ανοικτού διεθνή ηλεκτρονικού διαγωνισμού
έγκριση παράτασης της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολήςπροσφορών του υπ’ αρ. πρωτ. 10324/05-08-2022 (αδαμ: 22proc011065842), αρ.εσηδης 169958,1 ανοικτού διεθνή ηλεκτρονικού διαγωνισμού: μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε υλικό ανοιχτού κώδικα, το οποίο θα είναι διαδραστικό, ενταγμένο σε ψηφιακά περιβάλλοντα, προσβάσιμο σε όλους, με δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης, δυναμικής ενημέρωσης και θα περιλαμβάνει συνέργειες με τις κοινότητες των εκπαιδευτικών» και κωδικό οπς τα 5174140.το διοικητικό συμβούλιο, ομόφωνα, αποφασίζει να εγκρίνει την παραπάνω εισήγηση.
  • 11-10-2022
  • 51.964.405,96
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών
22PROC011398791
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
διορθωτικο sub.1 μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα
γνωστοποίηση για αλλαγές ή πρόσθετες πληροφορίες- το έργο αφορά τον μετασχηματισμό των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο ανοιχτού κώδικα, το οποίο θα είναι διαδραστικό και θα είναι προσβάσιμο σε όλους. το ψηφιακό περιεχόμενο θα ενταχθεί σε διαδικτυακό ψηφιακό περιβάλλον στο πλαίσιο του έργου, το οποίο θα διαθέτει δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης, δυναμικής ενημέρωσης και θα συνεργεί με τις κοινότητες των εκπαιδευτικών. το εκπαιδευτικό υλικό ανοιχτών εκπαιδευτικών πόρων – αεπ (open educational resources - oer) και το αντίστοιχο αποθετήριό τους, που θα αναπτυχθεί στο πλαίσιο του έργου, θα επιτρέψουν τη διαλειτουργικότητα μεταξύ εθνικών και διεθνών συστημάτων. επιπρόσθετα, οι κοινότητες των εκπαιδευτικών, σε περιφερειακό,τοπικό ή ακόμα και σχολικό επίπεδο, θα μπορούν να συνθέτουν εξατομικευμένες μαθησιακές διαδικασίες, βασιζόμενες στα μαθησιακά αποτελέσματα των προγραμμάτων σπουδών και το αντίστοιχο ψηφιακόεκπαιδευτικό περιεχόμενο (oer).
  • 11-10-2022
  • 51.964.405,96
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών
ΩΤΡ3ΟΞΛΔ-ΦΥΟ
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
περιληψη διακηρυξης ανοικτου διεθνους ηλεκτρονικου διαγωνισμου- ανοικτός διεθνής ηλεκτρονικός διαγωνισμός με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας –τιμής για το έργο «μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε υλικό ανοιχτού κώδικα, το οποίο θα είναι διαδραστικό, ενταγμένο σε ψηφιακά περιβάλλοντα, προσβάσιμο σε όλους, με δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης, δυναμικής ενημέρωσης και θα περιλαμβάνει συνέργειες με τις κοινότητες των εκπαιδευτικών». (κωδ. οπς τα 5174140)
  • 27-09-2022
  • 51.964.405,96
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών
22PROC011315893
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
επικαιροποιημενο τευχος διακηρυξης αριθμος 02/2022 -μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε υλικό ανοιχτού κώδικα
το έργο αφορά τον μετασχηματισμό των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο ανοιχτού κώδικα, το οποίο θα είναι διαδραστικό και θα είναι προσβάσιμο σε όλους. το ψηφιακό περιεχόμενο θα ενταχθεί σε διαδικτυακό ψηφιακό περιβάλλον στο πλαίσιο του έργου, το οποίο θα διαθέτει δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης, δυναμικής ενημέρωσης και θα συνεργεί με τις κοινότητες των εκπαιδευτικών.το εκπαιδευτικό υλικό ανοιχτών εκπαιδευτικών πόρων – αεπ (open educational resources - oer) και το αντίστοιχο αποθετήριό τους, που θα αναπτυχθεί στο πλαίσιο του έργου, θα επιτρέψουν τη διαλειτουργικότητα μεταξύ εθνικών και διεθνών συστημάτων. επιπρόσθετα, οι κοινότητες των εκπαιδευτικών, σε περιφερειακό, τοπικό ή ακόμα και σχολικό επίπεδο, θα μπορούν να συνθέτουν εξατομικευμένες μαθησιακές διαδικασίες, βασιζόμενες στα μαθησιακά αποτελέσματα των προγραμμάτων σπουδών και το αντίστοιχο ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο (oer).
  • 27-09-2022
  • 51.964.405,96
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών
22PROC011314820
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
διορθωτικο sub.1 μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα
το έργο αφορά τον μετασχηματισμό των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικούπεριεχομένου σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο ανοιχτού κώδικα, το οποίο θα είναι διαδραστικό και θα είναιπροσβάσιμο σε όλους. το ψηφιακό περιεχόμενο θα ενταχθεί σε διαδικτυακό ψηφιακό περιβάλλον στο πλαίσιοτου έργου, το οποίο θα διαθέτει δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης, δυναμικής ενημέρωσης και θα συνεργεί μετις κοινότητες των εκπαιδευτικών.το εκπαιδευτικό υλικό ανοιχτών εκπαιδευτικών πόρων – αεπ (open educational resources - oer) και τοαντίστοιχο αποθετήριό τους, που θα αναπτυχθεί στο πλαίσιο του έργου, θα επιτρέψουν τη διαλειτουργικότηταμεταξύ εθνικών και διεθνών συστημάτων. επιπρόσθετα, οι κοινότητες των εκπαιδευτικών, σε περιφερειακό,τοπικό ή ακόμα και σχολικό επίπεδο, θα μπορούν να συνθέτουν εξατομικευμένες μαθησιακές διαδικασίες,βασιζόμενες στα μαθησιακά αποτελέσματα των προγραμμάτων σπουδών και το αντίστοιχο ψηφιακόεκπαιδευτικό περιεχόμενο (oer).
  • 27-09-2022
  • 51.964.405,96
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών

Εύρεση

settings