23PROC012554280
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
εισήγηση για παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών και παροχή διευκρινίσεων της διακήρυξης με αρ. πρωτ. 19126/23-03-2023 (αδαμ: 23proc012357812) (αρ. διακ. 01/2023)
εισήγηση για παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών και παροχή διευκρινίσεων της διακήρυξης με αρ. πρωτ. 19126/23-03-2023 (αδαμ: 23proc012357812) (αρ. διακ. 01/2023) για το έργο «εκπόνηση και παραγωγή επιμορφωτικού υλικού» που εντάσσεται ως υποέργο 2 στο έργο sub.8 δράσεις κατάρτισης εκπαιδευτικών / teacher training actions (κωδικός έργου 2022τα04700011, κωδικός οπς τα 5180858) στην δράση «ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» στον άξονα 3.2 «ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του εθνικού σχεδίου ανάκαμψης και ανθεκτικότητας ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την ευρωπαϊκή ένωση – nextgeneration eu.
  • 26-04-2023
  • 3.874.132,00
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών
23PROC012554090
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

τροποποίηση των αρχικών πληροφοριών που υπεβλήθησαν από την αναθέτουσα αρχή-η επένδυση «ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» επικεντρώνεται στο περιεχόμενο, τις υποδομές και τις παρεχόμενες υπηρεσίες και εντάσσεται σε μια συνολική μεταρρυθμιστική στρατηγική όσον αφορά την επικαιροποίηση των προγραμμάτων σπουδών, τον εξορθολογισμό των παρεχόμενων υπηρεσιών και την παρακολούθηση των εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων
  • 26-04-2023
  • 3.874.132,00
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών
23PROC012357812
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
διακηρυξη αριθμος 01/2023-ανοικτος διεθνης ηλεκτρονικος διαγωνισμοσ-«εκπόνηση και παραγωγή επιμορφωτικού υλικού»
στο πλαίσιο της δράσης ζητούμενο είναι η ανάπτυξη υλικού σύγχγονης και ασύχγρονης μορφής για εξ αποστάσεως επιμόρφωση των 37 επιμορφωτικών προγράμματων, στα οποία με οριζόντια στόχευση/προσανατολισμό στα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα των νέων προγραμμάτων σπουδών, θα επιδιώκεται η εξοικείωση των εκπαιδευτικών με την κατάλληλη παιδαγωγική-διδακτική αξιοποίηση των νέων και διαθέσιμων ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων, των νέων διδακτικών βιβλίων (πολλαπλό βιβλίο) στην ψηφιακή τους μορφή, των διαδραστικών πινάκων, εφραμογών εκπαιδευτικής ρομποτικής, steam και άλλων ψηφιακών μέσων, εργαλείων και λογισμικώ
  • 23-03-2023
  • 3.874.132,00
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών
23PROC012344859
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
δημοσίευση (εε/s)-εκπόνηση και παραγωγή επιμορφωτικού υλικού
η επένδυση «ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» επικεντρώνεται στο περιεχόμενο, τις υποδομές και τις παρεχόμενες υπηρεσίες και εντάσσεται σε μια συνολική μεταρρυθμιστική στρατηγική όσον αφορά την επικαιροποίηση των προγραμμάτων σπουδών, τον εξορθολογισμό των παρεχόμενων υπηρεσιών και την παρακολούθηση των εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων
  • 22-03-2023
  • 3.874.132,00
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών
22PROC011503723
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
αρ. διακηρυξησ: 6/2022-«ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού για προσχολική εκπαίδευση και παροχή ψηφιακού εκπαιδευτικού/επιμορφωτικού υλικού - εξ αποστάσεως επιμόρφωση και υποστήριξη εκπαιδευτικών»
αντικείμενο του διαγωνισμού είναι η επιλογή αναδόχου, με υποχρέωση την:• ανάπτυξη ελκυστικού εκπαιδευτικού λογισμικού κατάλληλου για μαθητές/-ήτριες προσχολικήςεκπαίδευσης.• ανάπτυξη και παροχή σχετικού ψηφιακού εκπαιδευτικού/επιμορφωτικού υλικού στο οπς του ιεπ.• εξ αποστάσεως σύγχρονη επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης επιλογής τουαναδόχου διάρκειας 3 επιμορφωτικών ωρών και ασύγχρονη επιμόρφωση εκπαιδευτικών στουπάρχον οπς του ιεπ διάρκειας 20 επιμορφωτικών ωρών σε θέματα παιδαγωγικής αξιοποίησης του διατιθέμενου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού/λογισμικού.• εξ αποστάσεως τεχνική υποστήριξη εκπαιδευτικών (helpdesk) καθ’ όλη τη διάρκεια της δράσης.
  • 27-10-2022
  • 83.042,80
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών
22PROC011065842
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ανοικτος διεθνης ηλεκτρονικος διαγωνισμοσ:μετασχηματισμός των συμβατικών πς και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε υλικό ανοιχτού κώδικα, διαδραστικό, ενταγμένο σε ψηφιακά περιβάλλοντα,
το έργο αφορά τον μετασχηματισμό των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο ανοιχτού κώδικα, το οποίο θα είναι διαδραστικό και θα είναι προσβάσιμο σε όλους. το ψηφιακό περιεχόμενο θα ενταχθεί σε διαδικτυακό ψηφιακό περιβάλλον στο πλαίσιο του έργου, το οποίο θα διαθέτει δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης, δυναμικής ενημέρωσης και θα συνεργεί με τις κοινότητες των εκπαιδευτικών.το εκπαιδευτικό υλικό ανοιχτών εκπαιδευτικών πόρων – αεπ (open educational resources - oer) και το αντίστοιχο αποθετήριό τους, που θα αναπτυχθεί στο πλαίσιο του έργου, θα επιτρέψουν τη διαλειτουργικότητα μεταξύ εθνικών και διεθνών συστημάτων. επιπρόσθετα, οι κοινότητες των εκπαιδευτικών, σε περιφερειακό, τοπικό ή ακόμα και σχολικό επίπεδο, θα μπορούν να συνθέτουν εξατομικευμένες μαθησιακές διαδικασίες, βασιζόμενες στα μαθησιακά αποτελέσματα των προγραμμάτων σπουδών και το αντίστοιχο ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο (oer).
  • 05-08-2022
  • 51.964.405,96
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών
22PROC011061629
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
sub.1 μετασχηματισμός των συμβατικών πς και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε υλικό ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα
το έργο αφορά τον μετασχηματισμό των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο ανοιχτού κώδικα, το οποίο θα είναι διαδραστικό και θα είναι προσβάσιμο σε όλους. το ψηφιακό περιεχόμενο θα ενταχθεί σε διαδικτυακό ψηφιακό περιβάλλον στο πλαίσιο του έργου, το οποίο θα διαθέτει δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης, δυναμικής ενημέρωσης και θα συνεργεί με τις κοινότητες των εκπαιδευτικών.το εκπαιδευτικό υλικό ανοιχτών εκπαιδευτικών πόρων – αεπ (open educational resources - oer) και το αντίστοιχο αποθετήριό τους, που θα αναπτυχθεί στο πλαίσιο του έργου, θα επιτρέψουν τη διαλειτουργικότητα μεταξύ εθνικών και διεθνών συστημάτων. επιπρόσθετα, οι κοινότητες των εκπαιδευτικών, σε περιφερειακό, τοπικό ή ακόμα και σχολικό επίπεδο, θα μπορούν να συνθέτουν εξατομικευμένες μαθησιακές διαδικασίες, βασιζόμενες στα μαθησιακά αποτελέσματα των προγραμμάτων σπουδών και το αντίστοιχο ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο (oer).
  • 05-08-2022
  • 51.964.405,96
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών

Εύρεση

settings