23PROC012466749
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση του έργου «πε4: «εξωτερική αξιολόγηση της πράξης» στο πλαίσιο του υποέργου 1 τθδδ με mis 5070818
πρόσκληση υποβολής προσφοράς από ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου «πε4: «εξωτερική αξιολόγηση της πράξης» του υποέργου 1 «δημιουργία και χρήση τράπεζας θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας (τθδδ)» της πράξης «τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση (γενικό λύκειο – επαλ)» με κωδικό οπς (mis) 5070818.
  • 07-04-2023
  • 24.800,00
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών
23PROC012448923
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
πρόσκληση για υποβολή προσφοράς για την απευθείας ανάθεση σε ανάδοχο του έργου «εξωτερική αξιολόγηση της πιλοτικής εφαρμογής τπε στην προσχολική εκπαίδευση» για την πράξη με mis 5158662
πρόσκληση για υποβολή προσφοράς για την απευθείας ανάθεση σε ανάδοχο του έργου «εξωτερική αξιολόγηση της πιλοτικής εφαρμογής τπε στην προσχολική εκπαίδευση» για την πράξη «πιλοτικές παρεμβάσεις υποστήριξης αξιοποίησης προηγμένων τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνιών στην προσχολική εκπαίδευση» (mis 5158662), η οποία εντάχθηκε στο ε.π. «ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού, εκπαίδευση και διά βίου μάθηση 2014-2020» και συγχρηματοδοτείται από την ελλάδα και την ευρωπαϊκή ένωση (ευρωπαϊκό κοινωνικό ταμείο, στο πλαίσιο του υποέργου 1 με τίτλο «πιλοτική εφαρμογή δράσης τπε στην προσχολική εκπαίδευση»).
  • 05-04-2023
  • 10.230,00
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών
21PROC008441367
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
επαναπροκήρυξη πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την ανάθεση της ενέργειας 1.3 (t1.3): «αξιολόγηση του έργου» (project evaluation) στο πλαίσιο υλοποίησης του ευρωπαϊκού έργου «inclusive schools f
επαναπροκήρυξη πρόσκλησης για απευθείας ανάθεση της ενέργειας 1.3 (t1.3): «αξιολόγηση του έργου» (project evaluation) στο πλαίσιο υλοποίησης του ευρωπαϊκού έργου «inclusive schools for roma» (grant agreement, number: 881953 — inclusive schools rec-ag-2019 / rec-rdis-disc-ag-2019), με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας- τιμής συνολικού προϋπολογισμού δαπάνης, για το χρονικό διάστημα από την υπογραφή της σύμβασης μέχρι και τη λήξη του έργου, 4.000,00€ συμπεριλαμβανομένου του φ.π.α. 24%.
  • 09-04-2021
  • 4.000,00
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών
21PROC008320358
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την ανάθεση της ενέργειας 1.3 (t1.3): «αξιολόγηση του έργου» (project evaluation) στο πλαίσιο υλοποίησης του ευρωπαϊκού έργου «inclusive schools for roma»
ειδικότερα ο ανάδοχος στο πλαίσιο υλοποίησης του παρόντος έργου θα πρέπει να:-προσδιορίσει, σε συνεργασία με τους εταίρους, τον αντίκτυπο των δράσεων/δραστηριοτήτων του έργου-περιγράψει αναλυτικά τη μέθοδο αξιολόγησης-αξιολογήσει όλα τα πακέτα εργασίας πλην της οικονομικής διαχείρισης-προβεί στη σύνταξη δύο (2) εκθέσεων (ενδιάμεση έκθεση αξιολόγησης και τελική έκθεση αξιολόγησης) στην αγγλική γλώσσα όπου θα γίνεται η περιγραφή της δομής και του στόχου του έργου, θα παρουσιάζονται τα παραδοτέα και η αξιολόγηση - αποτίμηση των δράσεων και παραδοτέων ανά πακέτο εργασίας και του συνόλου του έργου, καθώς και συγκεκριμένες συστάσεις για περαιτέρω αξιοποίηση των αποτελεσμάτων του έργου. θα παρέχεται επίσης επιτελική σύνοψη της αξιολόγησης στην ελληνική γλώσσα
  • 22-03-2021
  • 4.000,00
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών
20PROC007025330
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
συνοπτικος διαγωνισμοσ-αρ. διακηρυξησ:02/2020«εσωτερική αξιολόγηση της πράξης «επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη»
αντικείμενο του έργου της παρούσας πρόσκλησης/διακήρυξης είναι: η στατιστική επεξεργασία των δεδομένων από τη συλλογή των απαντημένων ερωτηματολογίων και η σύνταξη σχετικής έκθεσης αποτελεσμάτων. συγκεκριμένα, ο ανάδοχος θα παραλάβει από το ιεπ τις απαντήσεις των ερωτηματολογίων σε ηλεκτρονική μορφή και θα προβεί σε στατιστική επεξεργασία η οποία θα περιλαμβάνει, ενδεικτικά, στοιχεία περιγραφικής στατιστικής, συσχετίσεις μεταβλητών και διαγραμματικές αναπαραστάσεις στατιστικών μεγεθών.
  • 14-07-2020
  • 10.799,99
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών
19PROC006007930
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
συνοπτικος διαγωνισμος αρ. διακηρυξησ: 10/2019-«εσωτερική αξιολόγηση της πράξης«επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη»
αντικείμενο του έργου της παρούσας πρόσκλησης/διακήρυξης είναι:1. η καταγραφή από παρατήρηση εφαρμογής σεναρίων σε σχολική τάξη ή και σε κσε και η σύνταξη αντίστοιχων εκθέσεων αποτελεσμάτων. για τις καταγραφές από παρατήρηση εφαρμογής σεναρίων είναι απαραίτητη η κάλυψη του 20% του αριθμού των τμημάτων επιμόρφωσης που υλοποιούνται στα κσε. ο ανάδοχος θα παραλάβει φύλλο παρατήρησης από την επιστημονική ομάδα έργου (εοε) το οποίο θα χρησιμοποιήσει για την καταγραφή.2. η στατιστική επεξεργασία των δεδομένων από τη συλλογή των απαντημένων ερωτηματολογίων και η σύνταξη σχετικής έκθεσης αποτελεσμάτων. συγκεκριμένα, ο ανάδοχος θα παραλάβει τις απαντήσεις των ερωτηματολογίων σε ηλεκτρονική μορφή και θα προβεί σε στατιστική επεξεργασία η οποία θα περιλαμβάνει, ενδεικτικά, στοιχεία περιγραφικής στατιστικής, συσχετίσεις μεταβλητών και διαγραμματικές αναπαραστάσεις στατιστικών μεγεθών.
  • 11-12-2019
  • ---
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών
19PROC004976802
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
εξωτερικη αξιολογηση της πραξης επιμορφωση εκπαιδευτικων /εκπαιδευτων σε θεματα μαθητειας
αντικείμενο του έργου της παρούσας είναι η εξωτερική αξιολόγηση της πράξης «επιμόρφωση εκπαιδευτικών/εκπαιδευτών σε θέματα μαθητείας» με κωδικό οπς (mis) 5008057 και ειδικότερα η αξιολόγηση των βασικών παραμέτρων και διαδικασιών υλοποίησης της πράξης και η αποτίμηση των αποτελεσμάτων με βάση τον αρχικό σχεδιασμό και τους στόχους που έχουν τεθεί. η αποτίμηση θα γίνει βάσει ποσοτικών χαρακτηριστικών που θα πρέπει να αξιολογηθούν με αντίστοιχους δείκτες αλλά και ποιοτικών χαρακτηριστικών, με σκοπό την εξασφάλιση του μέγιστου δυνατού βαθμού της αξιοπιστίας των συμπερασμάτων που θα προκύψουν από τις διαδικασίες υλοποίησης της πράξης σε σχέση με τους στόχους του.
  • 20-05-2019
  • ---
  • Κεντρικός Τομέας Αθηνών

Εύρεση

settings