22PROC011695298
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ / ΕΠΙΤΕΛΙΚΗ ΔΟΜΗ ΕΣΠΑ ΥΠ. ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝ. ΑΣΦΑΛ. & ΚΟΙΝ. ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
«στρατηγική επικοινωνίας και σχέδιο δράσης (media plan)», οπς τα 5174739
στρατηγική επικοινωνίας και σχέδιο δράσης (media plan)
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ / ΕΠΙΤΕΛΙΚΗ ΔΟΜΗ ΕΣΠΑ ΥΠ. ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝ. ΑΣΦΑΛ. & ΚΟΙΝ. ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
«στρατηγική επικοινωνίας και σχέδιο δράσης (media plan)», οπς τα 5174739
στρατηγική επικοινωνίας και σχέδιο δράσης (media plan)
22PROC011595402
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ / ΕΠΙΤΕΛΙΚΗ ΔΟΜΗ ΕΣΠΑ ΥΠ. ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝ. ΑΣΦΑΛ. & ΚΟΙΝ. ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
«δημιουργικές υπηρεσίες (δημιουργικός σχεδιασμός διαφημιστικής καμπάνιας, σενάρια για τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ, δημιουργικός σχεδιασμός, web banner)»,οπς τα 5174739
δημιουργία εικαστικής ταυτότητας της παρέμβασης
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ / ΕΠΙΤΕΛΙΚΗ ΔΟΜΗ ΕΣΠΑ ΥΠ. ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝ. ΑΣΦΑΛ. & ΚΟΙΝ. ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
«δημιουργικές υπηρεσίες (δημιουργικός σχεδιασμός διαφημιστικής καμπάνιας, σενάρια για τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ, δημιουργικός σχεδιασμός, web banner)»,οπς τα 5174739
δημιουργία εικαστικής ταυτότητας της παρέμβασης
22PROC011595325
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ / ΕΠΙΤΕΛΙΚΗ ΔΟΜΗ ΕΣΠΑ ΥΠ. ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝ. ΑΣΦΑΛ. & ΚΟΙΝ. ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
«στρατηγική επικοινωνίας και σχέδιο δράσης (media plan)», οπς τα 5174739
στρατηγική επικοινωνίας και σχέδιο δράσης (media plan)
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ / ΕΠΙΤΕΛΙΚΗ ΔΟΜΗ ΕΣΠΑ ΥΠ. ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝ. ΑΣΦΑΛ. & ΚΟΙΝ. ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
«στρατηγική επικοινωνίας και σχέδιο δράσης (media plan)», οπς τα 5174739
στρατηγική επικοινωνίας και σχέδιο δράσης (media plan)
22PROC011511127
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ / ΕΠΙΤΕΛΙΚΗ ΔΟΜΗ ΕΣΠΑ ΥΠ. ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝ. ΑΣΦΑΛ. & ΚΟΙΝ. ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
στρατηγική επικοινωνίας και σχέδιο δράσης (media plan)
δημιουργία εικαστικής ταυτότητας της παρέμβασης
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ / ΕΠΙΤΕΛΙΚΗ ΔΟΜΗ ΕΣΠΑ ΥΠ. ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝ. ΑΣΦΑΛ. & ΚΟΙΝ. ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
στρατηγική επικοινωνίας και σχέδιο δράσης (media plan)
δημιουργία εικαστικής ταυτότητας της παρέμβασης